Αποτοξίνωση πνευματική και σωματική

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Πέμπτη, 15 Οκτώβριος 2020 16:30

Σωματική ευεξία

Μικρά μυστικά που αλλάζουν τον τρόπο ζωής σας.Μάθετε μικρά, χρήσιμα μυστικά για να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας πνευματικά και σωματικά και να «χτίσετε» σωστά τη ζωή σας με οδηγό τη θετική σκέψη για σωστές κρίσεις και επιλογές!

Πνευματική ενεργοποίηση

1. Χαλαρώστε, αυτοσυγκεντρωθείτε, ασκείστε το μυαλό και ενεργοποιήστε το ένστικτό σας. Αυτές είναι οι βασικές προϋποθέσεις για μια πλήρη αποτοξίνωση.
2. Η χαλάρωση ενεργοποιεί θετικές σκέψεις, καθώς ένας απόλυτα χαλαρός οργανισμός δε συγκρατεί καταστροφικά συναισθήματα (όπως ο θυμός).
3. Η αυτοσυγκέντρωση βοηθά στην ανάδειξη των σημαντικών πραγμάτων, παραμερίζοντας εμπόδια δευτερεύουσας σημασίας.
4. Το ένστικτο οδηγεί σε ευχάριστες καταστάσεις, απομακρύνοντας τα δυσάρεστα στοιχεία από την καθημερινότητά σας, ενώ η άσκηση του μυαλού οδηγεί σε σωστές κρίσεις και επιλογές.

Σωματική ευεξία
1. Όλες οι αισθήσεις βοηθούν στην επικοινωνία του εσωτερικού σας κόσμου με το εξωτερικό περιβάλλον. Η αποτοξίνωση του οργανισμού απαιτεί τον έλεγχο αυτής της επικοινωνίας και, επομένως, τον έλεγχο κάθε αίσθησης. Η σωστή διατροφή, η σωματική άσκηση, ο ήρεμος ύπνος, οι ευχάριστες εικόνες, οι ήχοι και οι μυρωδιές που προέρχονται από τους χώρους του σπιτιού, συμβάλλουν στην πνευματική, ψυχική, συναισθηματική και σωματική ισορροπία.

Αποτοξινώστε τον οργανισμό σας
1.Μια δίαιτα αποτοξίνωσης είναι απαραίτητη κατά διαστήματα για να ξεκουράζεται ο οργανισμός σας και να ξαναβρίσκει τη χαμένη του ενέργεια.
2. Ανάλογα με τον τρόπο ζωής, την προσωπικότητά, τον ελεύθερο χρόνο και την κατάσταση του οργανισμού σας επιλέξτε τη κατάλληλη για εσάς δίαιτα.
3.Εμπλουτίστε το καθημερινό σας μενού με φρούτα, λαχανικά, χυμούς και πολύ νερό ενώ αποφύγετε τα ζωϊκά λίπη, τη μαργαρίνη, τον καφέ, το τσάϊ, το οινόπνευμα, τα τηγανητά, τη ζάχαρη, τη σοκολάτα, το κόκκινο κρέας και τα ανθρακούχα ποτά.
4. Απομακρύνετε από το σπίτι όλα τα υλικά και τρόφιμα που συσσωρεύουν τοξίνες στον οργανισμό. Γεμίστε το ψυγείο με φρέσκα και υγιεινά προϊόντα βιολογικής προελεύσεως κατά προτίμηση.
5. Αρωματίστε το χώρο με το άρωμα που αγαπάτε και φροντίστε ώστε κάθε γεύμα να αποτελεί μια πραγματική απόλαυση! Στολίστε με λουλούδια το τραπέζι, τοποθετείστε το κάθισμα απέναντι από παράθυρο με θέα, αν είναι δυνατό και φυσικά απομακρύνετε τηλεόραση από το χώρο.

Ασκηθείτε... κάνει καλό!
1. Εφόσον δε διαθέτετε ειδικό χώρο γυμναστικής στο χώρο σας επιλέξτε ένα άνετο δωμάτιο του σπιτιού π.χ. καθιστικό και απομακρύνετε έπιπλα και αντικείμενα που μπορούν να σας τραυματίσουν ενώ κινείστε.
2. Επιλέξτε το είδος της γυμναστικής που θα ακολουθήσετε ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία, την ηλικία και τη φυσική κατάσταση στην οποία βρίσκεστε.
3.Αν παρακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα σε κασέτα ή dvd να κοιτάξετε η τηλεόραση να βρίσκεται κοντά καθώς φροντίστε να μην ενοχλούνται οι γείτονες από τον δυνατό ήχο της μουσικής ή τους έντονους χτύπους στο πάτωμα.
4. Αν χρησιμοποιείτε ποδήλατο ή οποιοδήποτε άλλο όργανο γυμναστικής μπορείτε να το εντάξετε στο χώρο χωρίς να προσπαθήσετε να το κρύψετε πίσω από κάποιο έπιπλο. Η γυμναστική είναι της μόδας! Ακόμα και τα βαράκια μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διακοσμητικά ή stoppers, συγκρατώντας ανοιχτές τις πόρτες.

Ύπνος και χαλάρωση
1. Η διάρκεια και η ποιότητα του ύπνου καθορίζουν τη γενικότερη φυσική, πνευματική και ψυχολογική κατάσταση. Το στρες, τα ορθοπεδικά ή άλλα οργανικά προβλήματα, καθώς και η ηχορύπανση επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο.
2. Δημιουργείστε μια θετική ατμόσφαιρα και ενέργεια στο υπνοδωμάτιο, επιλέγοντας ένα καλό στρώμα και τοποθετώντας το κρεβάτι στη θέση που σας αρέσει. Εξασφαλίστε ηχομόνωση και συσκότιση, προσθέτοντας βαριές κουρτίνες και διπλά τζάμια στο παράθυρο.
3. Αποφεύγετε τον εκτυφλωτικό φωτισμό οροφής και τοποθετήστε ρυθμιζόμενα φωτιστικά για διάβασμα κοντά στο κεφαλάρι του κρεβατιού.
4. Η απαλή μουσική, τα αρωματισμένα σεντόνια και ο άριστος εξαερισμός του χώρου δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για ένα καλό και ξεκούραστο ύπνο.

Φτιάξτε κατάλληλα το μπάνιο σας και αναζωογονηθείτε!
1. Δημιουργείστε ένα χώρο αναζωογόνησης στο μπάνιο: Επιλέξτε είδη υγιεινής που ταιριάζουν στις δικές σας ανάγκες και συνήθειες. Η μπανιέρα απαιτεί μεγάλη κατανάλωση νερού και χρόνο που πιθανόν δε διαθέτετε. Επιπλέον, είναι πιο δύσκολη η χρήση της από άτομα ηλικιωμένα ή με κινητικά προβλήματα.
2. Μια μπανιέρα με μηχανισμό υδρομασάζ έχει ασφαλώς πιο ευεργετικά αποτελέσματα, αλλά είναι πιο ακριβή. Η ντουζιέρα μπορεί κατά την υδραυλική εγκατάσταση να εξοπλιστεί με ειδική μπαταρία και στόμια υδρομασάζ εφόσον όμως υπάρχει αρκετή πίεση στο δίκτυο ύδρευσης της περιοχής.
3. Στο εμπόριο κυκλοφορούν καμπίνες για ντους με ενσωματωμένο σύστημα υδρομασάζ, μετατρέποντας το μπάνιο σας σε πραγματικό χαμάμ, πάντα όμως, με το αντίστοιχο κόστος!


Αναζωογονήστε το πνεύμα και το σώμα σας με τη βοήθεια της φύσης!


Κορυφή

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Οκτώβριος 2020
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 

Εφημερίδες

 

Επισκέπτες

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Συνδεδεμένοι: 16
21-10-2020 - 08:25


Κορυφή





ΠΟΛΙΤΙΚΗ    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ    ΔΙΑΦΟΡΑ    ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ    ΥΓΕΙΑ    ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ    ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ-GOSSIP    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ