Ειδήσεις

Το πάρτυ των κερδοσκόπων πρέπει να τελειώνει

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Σάββατο, 21 Αύγουστος 2010 00:52

Τονίζει ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ

«Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, οφείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι το ?πάρτυ? κερδοσκοπίας στην Ελλάδα πρέπει κάποτε να τελειώσει», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, σχολιάζοντας τις αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης που σχετίζονται με τα σιτηρά.

Περισσότερα: Το πάρτυ των κερδοσκόπων πρέπει να τελειώνει

 

Απειλεί με μποϋκοτάζ

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Σάββατο, 21 Αύγουστος 2010 00:47

Mε μποϋκοτάζ σε όλα τα προϊόντα σιτηρών απειλεί ότι θα προχωρήσει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, εάν οι επιχειρηματίες του χώρου δεν καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να μην μετακυλήσουν τις αυξήσεις στον καταναλωτή.

Περισσότερα: Απειλεί με μποϋκοτάζ

   

Ο Συνήγορος του Παιδιού για τα Ίντερνετ καφέ

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Σάββατο, 21 Αύγουστος 2010 00:44

Το κείμενο με τα συμπεράσματα της δημόσιας διαβούλευσης και τις προτάσεις του Συνηγόρου του Παιδιού για το θέμα της εισόδου στα Ίντερνετ καφέ από ανηλίκους, εστάλη στα αρμόδια υπουργεία και τη Βουλή.

Περισσότερα: Ο Συνήγορος του Παιδιού για τα Ίντερνετ καφέ

   

Κι? άλλη πρωτιά για την Ελλάδα: Πρώτη στην Ακρίβεια

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 20 Αύγουστος 2010 00:49

Τα κορόιδα οι Ισπανοί οι Γερμανοί οι Γάλλοι οι Κύπριοι οι Σλοβένοι και άλλοι Ευρωπαίοι πληρώνουν 39% λιγότερα από εμάς για  να αγοράσουν μια μπίρα και 96% λιγότερα για τα απορρυπαντικά στην Ισπανία, λιγότερα 88% για μια οδοντόκρεμα και 83% για παιδικό Γάλα σε σκόνη στη Γαλλία και 68%  για κρέμα χεριών στη Γερμανία. Εμείς είμαστε μάγκες και πληρώνουμε ακριβά. Μήπως ήρθε όμως η ώρα να κάνουμε κανένα μποϋκοτάζ σ΄αυτούς που τόσα χρόνια αισχροκερδούν εις βάρος μας.

Περισσότερα: Κι? άλλη πρωτιά για την Ελλάδα: Πρώτη στην Ακρίβεια

   

Να γιατί αγοράζουμε "no name" προϊόντα

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 20 Αύγουστος 2010 00:43

- Έως και 800% η διαφορά τιμής ανάμεσα σε επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα
- Πολλά από τα no name παρασκευάζονται από τις ίδιες βιομηχανίες των επώνυμων και διαφημισμένων
- To Newsit κάνει σύγκριση τιμών

Περισσότερα: Να γιατί αγοράζουμε "no name" προϊόντα

   

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Κορυφή

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Απρίλιος 2018
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
 

Εφημερίδες

 

Επισκέπτες

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Συνδεδεμένοι: 24
21-04-2018 - 05:44


Κορυφή