Πώς θα βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου

Εκτύπωση

χωρίς να πας γυμναστήριο

Έχεις ποτέ αναρωτηθεί γιατί μερικοί άντρες με το που θα μπουν σε ένα δωμάτιο, και χωρίς να πουν ούτε λέξη, αποπνέουν κύρος και σεβασμόαπλά και μόνο με την παρουσία τους;

Σύμφωνα με την Βραζιλιάνα personal trainer Juliana Campos, αυτοί οι άντρες, ακόμη και αν δεν έχουν την οικονομική επιφάνεια ή την εξουσίαπου τους χαρίζει μια διευθυντική θέση, έχουν κατακτήσει το ένα και μοναδικό προσόν που οφείλει να έχει ένας άντρας για να ξεχωρίζει:σωστή στάση του σώματος.

Η Campos εξηγεί: «Η καλοφροντισμένη επιδερμίδα, ένα σετ κατάλληλων ρούχων και, φυσικά, η διατήρηση της φόρμας, είναι σημαντικά ζητήματα που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην εμφάνισή σου. Αλλά το μεγάλο τέχνασμα κρύβεται μέσα σου, στη σπονδυλική σου στήλη για την ακρίβεια». Και, σύμφωνα με την γυμνάστρια, η βελτίωση της στάσης δεν θα ισχυροποιήσει μόνο το κύρος σου, αλλά θα σε προστατέψει και από τραυματισμούς στις αρθρώσεις και στους μυς όταν αθλείσαι ή εκτελείς χειρωνακτικές εργασίες. «Επιπλέον, μια δυνατή σπονδυλική στήλη είναι ικανή να σε διατηρεί υγιή και ενεργητικό για πάντα», τονίζει η Campos. «Ο τρόπος που ελέγχεις το σώμα σου γεννά ενστικτωδώς τεράστια εσωτερική δύναμη. Ο παππούς μου είχε την καλύτερη στάση σε άντρα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου -ακόμα και όταν ήταν 90. Από το πώς στεκόταν και μόνο, δημιουργούσε έντονο σεβασμό σε όλους γύρω του».

Άκου, λοιπόν τις έξυπνες συμβουλές της Juliana.

Αγόρασε μια ελβετική μπάλα για να κάθεσαι, όταν δουλεύεις στον υπολογιστή:
«Με την πάροδο του χρόνου, αυτή τη τεχνική ενθαρρύνει τη σπονδυλική σου στήλη να διατηρείται ίσια και ευέλικτη», λέει η γυμνάστρια.

Μην οδηγάς ξαπλωμένος, ούτε κρεμασμένος πάνω στο τιμόνι:
Το αυτοκίνητο είναι ο εχθρός της σπονδυλικής σου στήλης. Είναι πολύ εύκολο, έπειτα από πολύ ώρα κάθε μέρα πάνω στο τιμόνι, να θέλεις να οδηγάς όσο αναπαυτικά μπορείς. Αλλά η «ξαπλωτή» θέση σκεβρώνει την πλάτη, τη μέση και την οσφυϊκή μοίρα.

Τοποθέτησε το κάθισμα του οδηγού σε όσο πιο κάθετη θέση γίνεται, αλλά όχι πολύ μπροστά και κοντά στο τιμόνι: καραδοκούν οι ίδιοι κίνδυνοι.

 

Κράτα μια μπάλα ή έναν ελαφρύ δίσκο πάνω από το κεφάλι σου με τα χέρια τεντωμένα:


Κάνε αρκετές φορές μέσα στη μέρα αυτή την κίνηση, η οποία είναι ιδανική για να διαστέλλει τους σπονδύλιους δίσκους με ασφάλεια.

Παράλληλα, θα δείχνεις ψηλότερος.